Korbové sklápěče
Korbové sklápěčky-silné typy pro každé nasazení
Korbový sklápěč - robusní, víceúčelový
pro bezpečnou přepravu .....
- Více mnohotvárnosti, pokrokové detaily se zkušenostmi z výroby Flieglových užitkových vozidel, stejně tak se vyznačují Flieglové korbové sklápěče individuálním provedením pro speciální nasazení.
Další přednosti: - Malá vlastní hmotnost pro větší nakládku
- Jedinečný - Flieglův širokorozchodný podvozek pro nejlepší stabilitu
- Tisíckrát osvědčený titanový tandemový agregát pro nejlepší vyrovnávání nástavby až do 30cm
- LKW titanový tandemový agregát s parabolickou pružinou 14 až 22 tun
- Extra velká velkorozměrná rohová klanice
- Těžká, silná ochrana proti podjetí s ochranou osvětlení
- vysunovací žebřík
- nahlížecí otvor nahoře u korby 1,5m
- vysoko, sériové vybavení
- uchycení pro hydraulické a vyduchotlakové hadice a kabely osvětlení
- nastavitelné tažné oko přívěsu
TMK 270 tandem odpružená tažná traverza , nastavitelný tandemový agregát
Snížení hmotnosti pro větší nakládku
Tandemový třístranný korbový sklápěč-obří přeprava se silným zdvihem...
- S konickou korbou pro úplné vyprázdnění!
- Extrémně robustní díky zesílené stěně
Nesmírně stabilní nástavba pro nejtěžší nasazení...
1. Těžký korbový kříž pro optimální pokrytí hmotnosti
2. Přídavná opěra z tvrdé pryže
3.Těžké rámy korby extrémně odolné proti zkrutu
4. Vyztužené profily vytvořené z jednoho kusu
5. Velký úhel klopení
- Kuličkové výklopné ložisko vzadu
Dvě kulové pánve s polyamidovou vložkou na ušlechtilé kulové hlavy, tlumící hluk, bez nároku na údržbu, bez svaření a přesně centrované
Výklopné čepy jsou tak konstruovány, že překřížení konektoru je vyloučené
Agregáty s vysokou životností a bez nároku na údržbu....
Bez nároku na údržbu
Dlouhá životnost
Malý otěr
Jedinečný podvozek- extrémně robustní a nesmírně pevný...
Stále variabilní - profesionální rámy firmy Fliegl!
1.Velkorozměrná koule výkyvného ložiska, extrémně široké uložení vně, tím nejlepší stabilita dokonce při převelikých pneumatickách vydor nízké stavební výšce.
2. Celistvé, stabilní sklápěcí traverzy, extra široké , uložené vzadu.
3.Velkorozměrný sklápěcí válec ( Cardanově uložený).
4. Extra silné duté nosné rámy: (žádné dohromady svařované U-profily) zaručují nejvyšší stabilitu (absolutně odolné proti zkroucení) tím není možné zkřivení rámu.
5. Těžce výkyvné nápravy s dostatečnou rezervou.
6. Extra velký rozchod kol pro jedinečnou stabilitu při všech náročných terénech.
- Technická data:
typ | EMK 80 | EMK 110 | TMK 80 | TMK 110 | TMK 140 | TMK 160 | TMK 200 -5,15 |
příp.celk.hmotnost kg | 8.000 | 11.000 | 8.000 | 11.000 | 14.000 | 16.000 | 20.000 |
příp.zatížení podpěry kg | 1.000 | 1.500 | 1.000 | 1.500 | 2.000 | 2.000 | 2.000 |
vlastní hmotnost kg | 2.600 | 2.690 | 2.910 | 2.990 | 3.300 | 3.850 | 4.100 |
délka korby uvnitř ca.mm | 4.650 | 4.650 | 4.650 | 4.650 | 4.650 | 5.150 | 5.150 |
šířka korby uvnitř ca.mm | 2.300 | 2.300 | 2.300 | 2.300 | 2.300 | 2.300 | 2.300 |
výška korby uvnitř cca mm | 1.300 | 1.300 | 1.300 | 1.300 | 1.300 | 1.500 | 1.500 |
konická korba | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
výška plošiny ca.1) mm | 1300 | 1.300 | 1.100 | 1.100 | 1.250 | 1.250 | 1.300 |
rozchod kol 2) mm | 1.850 | 2.050 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 2.000 | 2050 |
pneumatiky 3) | 385/65-22,5 RE | 385/65-22,5 R | 13/75-16 | 13/75-16 | 385/65-22,5R | 385/65-22,5 R | 385/65-22,5 R |
zdvih hydr. válce mm | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 1.850 | 2.150 | 2.150 |
zdvihací síla 1.stupně kg | 18.000 | 18.000 | 18.000 | 18.000 | 25.000 | 25.000 | 32.000 |
pož. množství oleje l | 15 | 15 | 15 | 15 | 16,5 | 20 | 28 |
hydr. zadní stěna | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
typ | TMK 200-5,5 | TMK 260 | TMK 270 | TMK 273 | TDMK 140 | TDMK 253 |
příp. celk. hmotnost kg | 20.000 | 20.000 | 20.000 | 29.000 | 14.000 | 20.000 |
příp. zatížení podpěry kg | 2.000 | 2.000 | 2.000 | 2.000 | 2.000 | 2.000 |
vl. hmotnost kg | 4.550 | 5.100 | 5.600 | 5.900 | 3.950 | 4.900 |
délka korby uvnitř mm | 5.500 | 6.150 | 7.150 | 7.150 | 4.550 | 5.300 |
šířka korby uvnitř mm | 2.300 | 2.300 | 2.300 | 2.300 | 2.300 | 2.300 |
výška korby uvnitř mm | 1.500 | 1.500 | 1.500 | 1.500 | 1.500 | 1.500 |
konická korba | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
výška plošiny ca 1.) mm | 1.400 | 1.400 | 1.400 | 1.400 | 1.350 | 1.400 |
rozchod kol ca. 2.) mm | 2.050 | 2.050 | 2.050 | 2.050 | 2.050 | 2.050 |
pneumatiky 3.) | 385/65-22,5 RE | 385/65-22,5 RE | 385/65-22,5 RE | 385/65-22,5 RE | 385/65-22,5 RE | 385/65-22,5RE |
zdvih hydr. válce mm | 2.150 | 2.150 | 2.500 | 2.500 | 1.800 | 2.150 |
zdvih.síla 1.stupně kg | 32.000 | 32.000 | 35.000 | 38.000 | 25.000 | 32.000 |
pož. množství oleje l | 28 | 30 | 37 | 37 | 16.5 | 28 |
hydr. zadní stěna | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |